När du har frågor om hur ert företag bäst nyttjar Refapp, eller om du stöter på problem i verktyget, då finns de alltid där - Refapps Customer Success och Support team. Aldrig längre än ett samtal, mail, webinar eller skärmdelning bort och redo att räta ut alla frågetecken du kan tänkas ha.
Det låter toppen, men låt oss bli lite mer konkreta. Jon Sigve Skard, Customer Success Manager och Jennie Engberg, Customer Service Coordinator på Refapp berättar mer om vad du kan förvänta dig från oss.
Refapps Customer Success - när ni som organisation vill ha stöttning och vägledning
- Målet för oss på Customer Success är att er verksamhet ska få en flygande start med Refapp och se till att ni har allt ni behöver för att få ut mesta möjliga värde. Vi har god erfarenhet från att implementera digital referenstagning med Refapp i offentlig sektor, myndigheter och företag, i en mängd olika verksamhetsområden. Baserat på era behov så kan vi hjälpa till med bland annat:
- Uppstartsmöten, utrullningsplan och utbildningar när ni är i startgroparna. Vi vet värdet i en väl genomarbetad utrullningsplan för att implementeringen ska gå så smidigt som möjligt. Er Customer Success Manager hjälper er att komma igång med digital referenstagning på ett sätt som passar er verksamhet.
- Integrera Refapp med ert ATS. Vi har integrationer och nära samarbete med en rad ATS leverantörer och hjälper er att lägga till Refapp som ett steg i er rekryteringsprocess.
- Anpassa Refapp för de typer av rekryteringar ni gör. Som en del av onboardingprocessen kan vi hjälpa till med allt från GDPR-anpassning till att utforma frågemallar för olika positioner.
- Löpande avstämningsmöten där vi pratar om användarupplevelse, användarstatistik och era mål framåt. Om du har önskemål om ny funktionalitet presenterar vi gärna dessa för våra utvecklare. Våra kunder är ofta språngbrädan för nya funktioner i Refapp.
- Regelbundna och kostnadsfria webinar där vi går igenom hur digital referenstagning med Refapp fungerar, och presenterar uppdateringar i verktyget.
Refapp support - när du som användare behöver vägledning eller felsökning
- Vårt arbete med supporten bygger på ett antal hörnstenar som vi aldrig ruckar på. Med dessa ska vi se till att du alltid får en positiv upplevelse när du hör av dig till oss.
- Du kan alltid höra av dig till oss, oavsett din fråga. Vi finns tillgängliga för guidning, tips, råd och felsökning. Hör hellre av dig en gång för mycket än en gång för lite.
- Du får hjälp snabbt. Du når oss enkelt via telefon, mail, via vårt Hjälpcenter eller inifrån Refapp. I genomsnitt får våra användare hjälp inom 15 minuter. Många ärenden kan vi lösa direkt. Kräver frågan mer felsökning så släpper vi inte taget om dig och du får regelbundna uppdateringar om status.
- Vi pratar gärna på telefon eller ses online. En praktisk genomgång eller skärmdelning är ofta det snabbaste sättet att reda ut frågetecken på.
- Support och tech jobbar tätt ihop. Om du stöter på problem som kräver särskilt detektivarbete så är våra utvecklare aldrig långt borta.
- Vi tar tacksamt emot feedback om utmaningar eller önskemål. Vi har valt att utveckla Refapp tillsammans med våra kunder. Idéer till flera av våra mest uppskattade funktioner har kommit från feedback via supporten.
Vi hoppas att detta gav nya insikter. Vill du veta mer om digital referenstagning med Refapp? Boka gärna en demo!